החלטות רבותיי- החלטות!

בשבוע שעבר התקיימה הפגישה הראשונה בקלאבהאוס עמית לקבלת החלטות. זהו פורמט חדש בקלאבהאוס שיופעל, והוא יחליף את קבלת ההחלטות בישיבות מליאה של החברים.

 יתרונות הפורמט החדש הוא שהוא מאפשר דיון מעמיק יותר בנושאים מכיוון שהוא יעשה בקבוצה, ולכל נושא יוקדש זמן רב יותר. נושאי הדיונים יתפרסמו בקהילה לפני הפגישות כך שחברי הקהילה יוכלו לבחור להשתתף בנושאים החשובים לליבם ושהם רוצים להביע את קולם בהקשרם, זאת כאשר הנושאים לפגישה  יבחרו על ידי המשתתפים בפגישה הקודמת.

בפגישות יוכלו להשתתף הן חברים והן אנשי צוות, כאשר ההחלטות יתקבלו כאשר ישנו קונצנזוס מלא על ידי המשתתפים. בהקשר לקונצנזוס, הכוונה לכך שכל המשתתפים יוכלו "לחיות עם ההחלטה". חברים או אנשי צוות שלא ישתתפו בפגישה לא יוכלו לשנות את ההחלטות שיתקבלו בפגישה.

בפגישה הראשונה דיברנו על הגדרת תפקיד של איש הצוות הנוסף, שרוצים לגייס לקלאבהאוס, ובפגישה הבאה הוחלט שנדבר על האחריות על המטלות השונות בקלאבהאוס.

נקבע שהפגישות יערכו פעם בשבועיים אחרי ארוחת הצהרים בקלאבהאוס, אך מכיוון שבהמשך זוהה שיש צורך להעלות הרבה נושאים – הוחלט כי הפגישות יערכו בפורמט הנ"ל בתדירות של פעם בשבוע.

כולכם מוזמנים לקחת חלק- ומי שמגיע משפיע!

עובדות במטבח קלבהאוס נצרת עלית 2 נשים ומבשלות